Klacht: TENT

op 25 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Onlangs kocht ik en pop up tent voor onze zoon die vandaag voor de eerste keer gebruikt wordt ( nou ja helaas dus onbruikbaar na eerste regenbui ) op
Camping Spa Formule 1 .Helaas schijnbaar alleen te gebruiken bij mooi weer
stond er helaas niet bij vermeld. Kan toch niet de bedoeling zijn of zie ik dit verkeerd . Moet nu noodgedwongen tent met vriend delen dus niet al te
veel ruimte gedurende enkele dagen.

Heb hem gezegd de tent te laten drogen zodat ik deze volgende week
Retour naar zaak van aanschaf kan brengen.
Heb helaas geen aankoopbewijs meer maar wel met pin betaald .

Dus zou gaarne het aankoop bedrag retour krijgen.
Zal wel geen probleem zijn aangezien de formule staat voor kwaliteit, eenvoud en verraassing.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Jack Stams