Klacht: TENT

op 25 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs kocht ik en pop up tent voor onze zoon die vandaag voor de eerste keer gebruikt wordt ( nou ja helaas dus onbruikbaar na eerste regenbui ) op
Camping Spa Formule 1 .Helaas schijnbaar alleen te gebruiken bij mooi weer
stond er helaas niet bij vermeld. Kan toch niet de bedoeling zijn of zie ik dit verkeerd . Moet nu noodgedwongen tent met vriend delen dus niet al te
veel ruimte gedurende enkele dagen.

Gewenste Oplossing:

Heb hem gezegd de tent te laten drogen zodat ik deze volgende week
Retour naar zaak van aanschaf kan brengen.
Heb helaas geen aankoopbewijs meer maar wel met pin betaald .

Dus zou gaarne het aankoop bedrag retour krijgen.
Zal wel geen probleem zijn aangezien de formule staat voor kwaliteit, eenvoud en verraassing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Jack Stams