Klacht: TennisPlanet: geen creditatie na herhaaldelijk mailen

Marloes1208 op 13 september 2014 over tennisplanet.nl in de categorie Internetshops - Sport

Op 5 augustus dit jaar heb ik een creditnota ontvangen van tennisplanet.nl. Het ging hierbij om een bedrag van €20,- wat binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou staan.

Dat was niet het geval.

Hierna heb ik op 18 augustus gemaild voor informatie. Op 19 augustus krijg ik een mail terug dat ze er zo snel mogelijk op terugkomen. Dat is helaas ook niet gebeurd.

Daarna heb ik op 26 augustus en op 8 september gemaild voor meer informatie over het te ontvangen bedrag en wanneer ik het kan verwachten. Ik heb nog steeds geen geld teruggekregen en ook geen antwoord meer gekregen op mijn mailtjes.

Ik vind dit erg schandalig en wil zo snel mogelijk mijn te crediteren bedrag hebben. Het duurt nu toch zeker weten wel meer dan 10 werkdagen.

Mijn geld terug, een goede excuusmail en een cadeaukaart voor al het gedoe, de onbeantwoorde mailtjes en het lange wachten.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over tennisplanet.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over tennisplanet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Deze klacht is nog altijd onopgelost

Alle klachten die gemeld zijn door