Klacht: ten onrechte geld ingehouden op credit card

Kesy5560 op 11 april 2018 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Wij hadden tussen 24 jan 28 jan 2 auto’s gehuurd via Ryanair bij firefly Murcia. De week erop werd er bij 1 van de auto’s € 44,43 ingehouden.
Dit is mij bij een andere vervoerder ook eens overkomen maar die gaven dat bhv een mail door waarom dit was. ( te weinig benzine in de tank)
Ik vorige week en deze week een mail verzonden naar Firefly en tot nu toe geen reactie.

In ieder geval weten waarom geld is ingehouden en uiteraard wanneer ten onrechte geld retour

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb vandaag 12 april 2018 nog eens goed naar de website gekeken van FireFly. Daar ben ik achtergekomen dat zij aangeven dat je je vragen bij de leverancier moet doen daar waar je de auto besteld hebt. bij mij is dit dus Ryanair geweest. Ryanair gebeld. Deze nemen nu contact op met FireFly en voor maandag hoor ik een mail te krijgen van FireFly. Dus nog even afwachten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door