Klacht: Ten onrechte beslag gelegd

op 06 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Toen ik in 2015 van zorgverzekeraar veranderde kreeg ik van deurwaarderskantoor Groenewegen een schrijven dat ik premie van FBTO gestorneerd zou hebben, middels een kopie van het dagafschrift heb ik aangetoond dat FBTO de premie over januari 2015 zelf had teruggestort. Lange tijd heb ik daar niets meer van vernomen en nu is er beslag gelegd voor ruim 840,00 euro terwijl het gaat over een verkeerde benadering door FBTO. Zij hadden mij in januari 2015 moeten melden dat zij abusievelijk de premie van januari aan mij hadden overgemaakt en of ik dat wilde terug storten, deze opheldering heb ik nooit gekregen en een medewerker van uw bedrijf heeft mij mondeling gelijk gegeven.

Ik ben tevreden wanneer Syncasso mij het verschil tussen het beslag en de premie van januari 2015 terugbetaald en de eventuele kosten verhaald op FBTO, zij hebben namelijk een vordering ingesteld wat geen vordering was, maar een vergissing van iemand in hun eigen administratie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 09 mei 2016 om 10:39 geantwoord

Syncasso heeft op 9 mei jl. een brief gestuurd naar de betrokkene inzake de bovenstaande kwestie. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie, maar wij hebben de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene toegelicht. Wij vertrouwen erop deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Krul