Klacht: Ten onrechte 29,50 euro in rekening gebracht

op 10 oktober 2015 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Bij het aanvragen van mijn zorgtoeslag kwam ik bij Zorgtoeslag.nl terecht en heb mijn gegevens ingevuld. Ik dacht dat ik op de officiele de site van de belastingdienst zat. Later kreeg ik een automatische afschrijving van 29,50 euro waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Deze kosten stonden ook niet op de site. Ik heb meteen het bedrag terug laten storten. Na het sturen van enkele emails dat het een vergissing is, blijft men erbij dat zij een dienst uitgevoerd hebben. Bij controle bij Mijntoeslagen.nl blijkt dat er geen aanvraag ingediend is. Ik heb dat zelf nog gedaan. En ik heb nog steeds geen zorgtoeslag gekregen. Geld vragen voor een dienst die je niet uitvoert is fraude.

Ik heb 29,50 euro overgemaakt om de (aanmanings)kosten niet op te laten lopen. Ik wil dat Zorgtoeslag.nl zijn fout inziet en het geld naar mijn rekening terug boekt.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:09 geantwoord