Klacht: Telkens uitval internet vast bellen

op 02 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Al geruime tijd hebben we ernstige problemen met ons vast bellen en internet. Meerdere keren in de week vallen deze weg. Er is twee keer een monteur(Marjolein) langs geweest die zegt dat alles bij ons thuis in orde is en dat er storingen in de buurt zijn. Voor deze monteurs moet ik vrij nemen van mijn werk dus dit kost veel tijd. Deze week heb ik voor de derde keer geprobeerd te praten met de klantenservice maar deze willen opnieuw een monteur langs sturen terwijl al 2 keer bevestigd is dat het niet aan ons modemhuis ligt. Het bekijken van de problemen in de buurt lijkt geen optie te zijn en het geven van een vergoeding voor alle tijd dat we geen internettelefoon hadden en de belkosten met de klantenservice kan pas als het probleem opgelost is. Tot dan zitten we dus met een slechte verbinding en lijkt ziggo geen actie te ondernemen… Zo wordt het probleem nooit opgelost en komt er dus geen vergoeding.

Onderzoek naar de redenen voor storingen in de buurt met als gevolg reparatie. Daarnaast zou ik graag een vergoeding ontvangen voor alle gesprekken en tijd dat we slechtegeen verbinding hadden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atenberge