Klacht: Telkens meer geld afschrijven

op 04 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een twee-jarig abonnement bij Simpel afgesloten voor 12,50 per maand. 200 belminuten, 200 smsjes en 50 mb internet. Ik heb nummerbehoud dus de eerste maand betaalde ik 9 euro extra hiervoor en 15 euro voor de administratie kosten. Dit begreep ik. Ik kreeg meteen een mail dat mijn abonnement was geblokkeerd en ik pas de volgende maand weer kon gebruik maken van mijn telefoon. Ook dit begreep ik, ik dacht dat ik een fout had gemaakt door te vroeg mijn telefoon te gebruiken. Daarna verloor ik het vertrouwen. Ik heb een belplafond ingesteld van maximaal 12,50 en ik zou een sms ontvangen als ik mijn limiet had bereikt. Er werd echter elke maand weer meer geld van mijn rekening afgeschreven, deze maand (juni 2012) zelfs 60 euro! Ik begrijp hier niets van want ik heb nooit een sms ontvangen dat ik over mijn limiet heen ging en omdat ik dacht dat ik gewoon te veel internet etc. gebruikte heb ik mijn internet uitgezet, ben ik minder gaan smsen en elke keer als ik echt moest bellen heb ik gevraagd of diegene mij wilde terug bellen. Op deze manier heb ik amper gebruik gemaakt van mijn abonnement en toch werd er deze maand 47,50 extra van mijn rekening afgeschreven. Ik heb al een aantal emails gestuurd en berichten op de website achter gelaten maar geen reactie gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mij duidelijk kan worden uitgelegd waarom ik elke keer meer geld heb moeten betalen EN ik zou graag mijn abonnement op willen zeggen. Als daar een boete tegenover staat, zou ik graag willen weten hoe hoog die is. Ik ben pas tevreden als mij beide oplossingen worden aangeboden. Ik kan begrijpen dat het allemaal om fouten gaat, maar ik heb nu zoveel nare ervaringen met Simpel gehad dat ik er mee wil stoppen. Ik heb dit abonnement niet meer nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Liam.