Klacht: Telfort

op 29 maart 2013 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw,

Op 9 maart zijn wij over gestapt van tele 2 naar telfort alles in een pakket(internet,telefoon en televisie). De monteur heeft alles aangesloten. Twee weken later is opeens uit het niets de internetverbinding, tv en telefoon weg, niks werkt meer. Ik heb de klanterservice op 23 maart gebeld en die heeft mij verbonden naar de technische service. Ik heb de situatie uitgelegd aan de technische service en telefonisch hebben wij geprobeerd om de de modem te checken en de stappen uit te voeren om alles weer te laten werken.Volgens de technische service moest de dsl lichtje op de modem branden maar die brandde niet. De technische service aan de telefoon zei dat de modem vervangen moest worden.Op 27 maart heb ik de modem binnen gekregen. Ik heb het netjes aangesloten zoals het was beschreven en de modem werkte weer niet. Ik heb de technische service opnieuw gebeld en zei beschreven precies dezelfde stappen die ik ook eerder had moeten uitvoeren. Ik heb alles geprobeerd en het werkte niet en ze wilden geen monteur sturen om het na te laten kijken. Ze zouden er een melding van maken en meteen in behandeling nemen. Ik bel twee dagen later weer terug over het verloop van de probleem. De technische service verteld mij dat de probleem niet in behandeling is genomen en dat we moeten afwachten maar in die tussen tijd zit ik nu weer een week zonder internet tv en telefoon. Ik heb de situatie aan de technische service uitgelegd en die zeiden dat ik de stappen weer moest uitvoeren om de modem te laten werken zoals de modem resetten en de kabels vervangen wat ik ondertussen al 10 keer had gedaan. Alsnog wilden ze geen monteur sturen en dit keer hebben ze de telefoon ook in mijn gezicht opgehangen. Ik vind het schandalig. Ik heb mij nog nooit zo wanhopig gevoeld. Ze wilden maar geen monteur sturen. Vandaag 29 maart zouden ze bellen om een afspraak te maken om een monteur te sturen. Ze hebben nog steeds niet gebeld. Ik ben dit zat. Het is gewoon afschuwelijk. Ik kan niet aan mijn schoolwerk zitten. Ik kan helemaal niks. De keren dat ik ook bel willen ze niks doen en anders hangen ze op in mijn gezicht. Het probleem ligt niet aan de modem er moet een monteur langs komen. A.s maandag en dinsdag is het pasen en dan komen ze niet langs en ondertussen zitten wij twee weken zonder internet tv en telefoon. OOk willeen ze de abonnement niet beindigen. Ik begrijp dit nog wel maar het enige wat ik wil is dat een mmonteur langs komt en er na gaat kijken. Ik ben woedend. Ik heb mij nog nooit zo woedend gevoeld. Ik wil nu onmiddellijk een monteur hebben. Ik heb er niet eens twee weken van gebruik kunnen maken en het is nu al mis gegaan.

Ik wil graag dat er een monteur langs komt en niet wachten totdat zij met allerlei oplossingen komen die niet werken. Moet ik per se bedreigen zodat er een monteur langs komt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deniz Demircan