Klacht: Televisie niet bezorgd

op 27 mei 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een televisie besteld bij de Mediamarkt, die zou vandaag bezorgd worden door Dynalogic. Netjes een unieke code gekregen via de mail, die ik aan de chauffeur zou moeten geven als ondertekening.

Er is beneden aangebeld dat de bezorger er was, maar de televisie is nooit boven aangekomen. Hierop heb ik contact opgenomen met Dynalogic klantenservice en zij hebben contact opgenomen met de chauffeur, die heeft aangegeven dat hij de televisie heeft afgegeven aan mijn ‘man’ op de gang. (Ik woon alleen). Maar mijn zogenaamde man heeft geen code afgegeven. De chauffeur is dus teruggestuurd naar mijn adres.

De chauffeur komt terug naar mijn adres en geeft aan dat hij de TV heeft afgegeven aan mijn man op de gang aan iemand die mijn naam en voorletters kon geven, (de zogenaamde persoon op de gang had dit kunnen aflezen op de pakbon op de doos, dit wordt altijd zo uitgevoerd door MediaMarkt) en vraagt of hij bij mij binnen mag kijken om er zeker van te zijn dat de televisie daar niet staat. Ik wordt dus beschuldigd van diefstal en leugens. Ik had de chauffeur nooit binnen moeten laten en had het ook niet hoeven doen, maar hebt dit wel gedaan en hij heeft kunnen zien dat de tv er niet was.

De chauffeur heeft aangegeven dat de televisie dus weg is. Dynalogic teruggebeld en zij hebben gezegd dat zij me niet verder kunnen helpen en dat ik zelf contact moet zoeken met Mediamarkt. Ik heb aangegeven dat mijn unieke code nooit is meegegeven aan de chauffeur, maar daar heeft Dynalogic ook niet op gereageerd, er werd herhaald dat ik contact moest opnemen met de Mediamarkt.

Dit is een schandalige situatie.

Ik ben tevreden wanneer Dynalogic hier grondig onderzoek naar uitvoert en ik neem geen genoegen met een standaard antwoord dat Dynalogic teleurgesteld is in de bezorger. Dat antwoord heb ik vaker voorbij zien komen op dit forum en komt zeer ongeïnteresseerd over. Alsof er niet een echt is gekeken naar de klacht.

Ik wil een inhoudelijke reactie en wil mijn tv.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 03 juni 2021 om 12:40 geantwoord

Geachte mevrouw Fleming,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het jammer om te horen dat uw levering op deze manier is verlopen. Onze oprechte excuses hiervoor, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Er is vanuit MediaMarkt met Dynalogic een onderzoek gestart naar uw bestelling. Wanneer dit onderzoek is afgerond, zult u vanuit MediaMarkt een terugkoppeling over dit onderzoek ontvangen.

Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door Angelinc