Klacht: Teleurstelling/ verhaal

T.C.M. Albers op 10 december 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Verhaal van een oma die haar kleindochter de beleving van een verblijf in een hotel wil laten ervaren, cadeau gedaan op haar verjaardag.
Wat is een hotel oma, vroeg ze ooit. Haar vakantie bestaat altijd in verblijf van vakantiewoningen. Geboekt verblijf aankomst 8 december vertrek 9 december 2 persoonskamer en toevoeging 1 bed kind van 7 jaar. Kosten 135 euro inclusief ontbijt. Geselecteerd op aanwezigheid van zwembad en in de buurt, het ging tenslotte om de beleving van een hotel te ervaren. Het werd Fletcher Hotel Erica Berg en Dal. Voormalig eigenaar Fam. van Vliet. Bij aankomst bleek het zwembad buiten gebruik te zijn wegens werkzaamheden. Grote teleurstelling maar aan het eind van de dag mochten wij er toch gebruik van maken na enig aandringen. Vervolgens op weg naar onze kamer. De oubolligheid van het interieur en hele smerige vloerbeddingen, alles donker, somber. Het lijkt alsof er werkelijk in 50 jaar niets aan gebeurd is. Veel kapotte materialen. Enkele voorbeelden het ontbreken handdoekrek, de bevestiging zat er nog wel, lamp aan plafond lijkt eng los te zitten.
Papierbekertjes bij wastafel ziet er echt niet uit. Ben glazen gaan halen in restaurant. Het was een 2 pers, kamer. Het 3e bed ontbrak dus. Op naar de receptie O is het er niet, ach vast vergeten. Gereserveerd voor diner s avonds om 6 uur. 1 Kindermenu en 2 menu’s volwassenen. Eten was van matige kwaliteit. Oud voedsel op plinten achtergebleven echt smerig Omdat 1 nagerecht niet kon i.v.m. diabetes kon op verzoek en met redelijke bijbetaling een kaasplankje besteld worden, die van goede kwaliteit was. Maar het venijn zit in de staart want door deze afwijkende bestelling hebben we ongeveer 45 minuten moeten wachten, minder prettig voor kind van 7 jaar. Na 2 en half uur konden we van tafel. Het ontbijtbuffet was redelijk maar echt vers brood ontbrak. De moraal van dit verhaal is dat jullie programma/ reclame bij onder andere Harry Mens business class deze ochtend nog op Tv gezien door Myrna Goossens te pretentieus is of dat Fletcher Berg en Dal dit predicaat niet verdiend en vermoedelijk meerdere Fletchers niet gezien de vele klachten op het internet ondanks het verschil in sterren.

Is voor mij niet van toepassing. Het beeld van Fletcher is te rooskleurig.
Misschien geldt het wel voor enkele hotels maar zeker niet voor alle 81 hotels dat weet ik nu wel zeker. Voor mij persoonlijk betekend het dat mijn keuze niet zo snel meer voor Fletcher zou zijn.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:20 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres [email protected]

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door