Klacht: teleurstelling oplossen in plezierige arrangement vrs-1504738

op 21 juli 2012 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

wij kregen als kado een verrassingshotel voor mijn 65 verjaardag omdat wij vaker in fletcherhotels overnachten aan de kust.Op de voucher stond datje aan kan geven welke regio
de voorkeur heeft, zeeland zuidholland aangegeven.Tot onze
schrik kegen wij hotel de Kempen aangeboden in een bosrijke voor mijn vrouw zeer allergische omgeving niet onze voorkeur.
na contakt met de reserveringslijn en hotelmanager is er als
oplossing annuleren en zonde van uw kado jammer hoor.

een ander hotel in de voorkeur regio eventueel op een andere datum of een oplossing vanuit uw kant.

Bericht van Fletcher Hotels

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend dat u zo'n gevoel van ongenoegen hebt naar aanleiding van het verrassingshotel dat wij voor u geboekt hebben. Echter conform de actievoorwaarden en de spelregels van het Verrassingshotelarrangement geeft u uw voorkeursregio op en aan de hand daarvan plaatsen wij u, op basis van beschikbaarheid, in één van onze hotels. De beschikbaarheid die hierbij aangehouden wordt, betreft de beschikbaarheid die voor dit arrangement is vastgesteld. Wij zouden het fijn vinden persoonlijk in contact te koemn met u. Derhalve verzoeken wij u contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl. Met vriendelijke groet, Fletcher Webcare Team

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 01 augustus 2012 om 16:32 geantwoord

gasten verzocht contact met ons op te nemen via webcare@fletcher.nl.
Fletcher Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Fletcher Hotels beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fatsdomino