Klacht: teleurstelling nooit meer

op 22 februari 2018 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is december 2017 als ik voor vijf dagen aan Rental Cars vraag voor een auto in Alicante. Ik verzeker me tegen alles wat te verzekeren valt. Ik krijg een bevestiging van RC dat Drivalia in Alicante mij een auto leent. Dus 15 februari ga ik naar Drivalia, en hoor daar dat ik € 119 moet bijbetalen voor een volle tank benzine en wat verzekeringen. En dat ik daarnaast een borg moet storten via mijn creditcard van € 2.000 voor geval er schade is. Maar, mopper ik, ik ben verzekerd via RC. Het antwoord was koel maar duidelijk: \”wij hebben niets te maken met RC\” . Ik stond voor de keus of dat of € 145 en dan had ik alles verzekerd ook nog en kreeg ik de auto, anders kreeg ik niets. Wat doe je dan, je kiest voor t laatste maar je baalt. Bellen met RC levert op dat ze nu niets doen maar pas na afloop. De 20ste de auto met volle tank terug. Dus een tank daar heb ik twee keer voor betaald. Ik heb nadat ik thuis kwam geklaagd bij RC en die zeggen \”u heeft getekend en de verzekering betalen we wat terug maar de rest is eigen schuld\” . Tja Drivalia gaf aan dat je voortaan rechtstreeks bij hen kunt huren, dat dat aanzienlijk goedkoper was. RC doet niets, reageert niet meer, laten je gewoon zitten met een enorme kater en een vreselijk groot bedrag voor 5 dagen auto. Dus ……………………

Gewenste Oplossing:

ik wil een volledige vergoeding van die € 145

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elje1946