Klacht: TELEURSTELLING IN DE BIJKOMENDE KOSTEN

op 18 juni 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb voor mijn verjaardag een fletcher hotelbon voor 2 personen gekregen van mijn vriend.
nu wil ik die verzilveren is dat bijna niet te doen max. 4 weken van te voren op een zaterdag.
nu dan maar op een vrijdag, direkt na het werk 2.5 uur rijden.
kijk ik op site, ik boeken komt er nog eens 35 euro bij. en dan nog geen ontbijt.
ik ga op de gewone fletcher site kijken als ik dan boek heb ik voor hetzelfde geld of met een lastminut en op zaterdag met ontbijt voor hetzelfde geld. au!!

Gewenste Oplossing:

dat ik niet zoveel hoefde bij te betalen. en als dat dan wel zo is ik in elk geval ontbijtje erbij gehad had. denk je dat je een leuk kado krijgt. nu kost het mij meer geld dan dat ik als kado heb gekregen.
bovendien ben ik nu erg beperkt in het reserveren.
erg teleurgesteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inekedevrieze