Klacht: Teleurstellende logistiek en winkelbeleving

op 25 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik had het kunnen weten na eerdere teleurstellingen met jullie aanbiedingen… Maar ja, niet geschoten is altijd mis dacht ik.
Plan was vandaag: Havaiana slippers kopen in de winkel, maar nergens in mijn regio in de winkels te vinden.
Ik ben op mijn enigste vrije dag van de week, geweest in de navolgende filialen:
Hellevoetsluis, Rozenburg, Spijkenisse(4 filialen), Barendrecht(2 filialen), Strijen, Middelharnis (2 filialen) Ouddorp, Rocanje, en Brielle. Overal hetzelfde verhaal van jullie overigens fantastische meiden. Nauwelijks iets binnen gehad, of een kleur, of 1 of 2 maten.
Als je nu als bedrijf z’on schreeuwerige media campagne start, zorg dan dat je je logistiek op orde hebt.
Verder vindt ik het in al jullie winkels een puinzooi van allerlei prullaria, waar je elkaar niet kunt passeren. Dit is niet fijn winkelen, en voor jullie meiden en jongens niet fijn werken.
In een aantal filialen broeden ze waarschijnlijk eieren uit van tropische vogelsoorten want het was daar dik 25 graden Celsius binnen. Volgens het personeel in de filialen is de airco monteur nog in opleiding…en is jullie facilitaire dienst permanent met vakantie… Haha..humor hebben ze wel jullie personeel, en een ijzeren dicipline om in zulke omstandigheden te blijven werken.
Nogmaals: personeel is netjes, werkt hard, en is zeer behulpzaam. Bedrijf laat logistiek en facilitair behoorlijke steken vallen.

Als er eens een fatsoenlijke voorraad van een stunt artikel in de winkels aanwezig is. Jullie winkelbeeld veranderd van een Chinese 1 dollarshop naar een nette drogisterij, die af en toe eens iets branche vreemds verkoopt.
En als er een normaal werk en winkelklimaat in jullie panden is, in plaats van de temperatuur welke nu lijkt op een tropisch eiland zonder wind.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zessen666