Klacht: teleurstellende beleving

op 14 mei 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

13-04 op 14-04-17 boek ik een kamer in hotel van der valk eindhoven ivm een bedrijfsfeest in dat zelfde hotel.
aangezien het 14-04 Moederdag is wil ik mijn vriendin een verrassing regelen.
ik bel met van der valk met de vraag wat er mogelijk is, en we komen tot het leuke idee voor een ontbijt op bed.na overleg met de telefoniste dat het een verassing moet blijven bij inchecken besluit ze dat in de aanvraag te vermelden voor de betreffende receptionist. ook vraag ik om dit ontbijt te regelen om 09:00 uur.
bij aankomst word er vertelt door de receptionist “ja meneer ouwerkerk heeft voor 1 nacht gereserveerd met ontbijt op bed”daar ging mijn verassing.
de volgende morgen bel ik om 09:15 uur op waar mijn ontbijt blijft,het antwoord het is wat druk in het buffet maar ze zijn er mee bezig ze moeten er zijn in 10 minuten.
om 09:45 uur besluit ik te bellen met de mededeling laat het ontbijt maar zitten en daarmee is eigenlijk mijn hele Moederdag verassing in het water gevallen.
ze hebben vermeld dit uit te zoeken, ik kreeg mijn extra 12,50 euro die ik al had betaald terug en een mager excuus voor het gebeurde.
we hebben toen maar ontbeten in het restaurant waar we dan ook nog volledig voor moesten betalen.
nu gaat het mij niet om het geld maar de teleurstelling van dit uitje wat voor mij veel geld is geweest is het voor mij niet waard geweest en ik denk dat een van der valk concern een hogere service in het vaandel zou moeten hebben.en het gevoel mag hebben speciaal te zijn als klant.en zeker een speciaal iets als Moederdag verwacht ik een hogere kwaliteit.

dat ik me gehoord en gezien voelt als klant,en me niet goedkoop afgeserveerd voelt.
en dat ik het speciale gevoel dat ik mijn vriendin wilde geven voor Moederdag gezien en erkend word.
ik heb ook niet een idee hoe want sommige dingen zijn niet in geld uit te drukken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ironman1968