Klacht: Teleurgesteld in de klant tevredenheid

op 20 april 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste.
Onlangs is mijn koelkast handvat afgebroken. Zag op de factuur dat ik een plus polis bij jullie had afgesloten van 5 jaar. Dus ik dacht dat ik mooi meegenomen.
Heb jullie gebeld en verteld dat mijn handvat was afgebroken en dat ik een plus polis van 5 jaar had. En ik wou het graag laten maken als het onder de garantie viel en anders wou ik graaag weten wat het kost. Bij bcc konden ze mij daarover niks vertellen en zouden een extern (de smid reparatie) bedrijf inschakelen om het te laten maken of om mij te vertellen wat het zou kosten. Heb duidelijk gevraagt wat het kost en of het onder de polis valt anders hoeft het niet gemaakt te worden. Week daarna werd ik gebeld door de smid om een afspraak in te plannen voor de monteur. Heb gevraagt of er kosten aan waren gebonden. Daar konden ze niks van vinden dus gingen ervan uit dat bcc betaald. Monteur langs geweest had handvat bij was alleen niet de goede. Nogmaals aan monteur gevraagt of er kosten aam waren gebonden. Monteur gekeken in tablet kon niks vinden dus ging er van uit dat de rekening voor bcc was. Opnieuw contact gehad met de smid .goede handvat was binnen en er werd en nieuwe afspraak ingepland.. Monteur kwam langs met hetzelfde handvat als éérste keer. Originele handvat was niet meer aan te komen dus kreeg een andere. Had eerst een dubbele schroef bevestiging nu een enkele en dus 2 gaatjes die zichtbaar zijn. En het handvat is ook nog niet eens stevig. Ik nogmaals gevraagt of er ergens kosten aan zijn verbonden. Monteur nogmaals in tablet gekeken en kon niks vinden. Nu 3 weken later krijg ik een rekening van maar liefst €116,- binnen…
Gebeld met de smid en gezegt dat ik niks van deze kosten wist en dat bcc mij daar niet over heeft ingelicht.
De smid factuur gestuurd na bcc en bcc zegt dat ik deze nu moet betalen-!!!
Ik gebeld na bcc met heel dit verhaal. Nu zeiden ze aan de telefoon dat ik de factuur moest opsturen en dat ze gingen kijken wat ze voor mij konden doen.
Krijg het antwoord terug. Staat in de polis graag zo snel mogelijk betalen voor meerdere kosten. Ik begrijp hier dus uit dat ik toch niet geholpen word en dat ik dus voor niks een extra polis heb betaald voor niks. Ik heb duidelijk meerdere keren gevraagt of er kosten voor mij zijn. Dan kan niemand antwoorden en dan krijg ik 3 weken later en rekening en de smid en bcc wijzen na elkaar voor de kosten. Ik als consument zal nooit niks meer kopen bij bcc want ze willen klanten ongewenst op kosten jagen. Als ik van te voren wist dat er deze kosten aan waren verbonden Had ik het nooit laten maken. Verder is het mijn consumentenrecht dat jullie mij vertellen als ergens kosten Aan zijn verbonden. Heb 5x gevraagt om kosten en niemand zegt iets. En nu zit ik met een niet origineel handvat en een rekening van €116,- … Ik heb al gebeld met de rechts bijstand en juridisch loket.en zon winkel als bcc doet zo niet goed aan goede reclame. En ik raad niemand aan om iets bij bcc te kopen. Want als er problemen zijn jagen ze je gewoon op kosten die niemand wil.
Ik hoop nogmaals dat jullie dit bericht serieus nemen. En mij willen helpen met een goede afwerking anders gaat dit op Internet.
Want voel me echt besodemieterd en heb hier ook echt geen geld voor.
En Anders wil ik graag mijn handvat ergens inleveren en verder niks meer met jullie te maken hebben.

Als de rekening word betaald

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 02 mei 2017 om 14:15 geantwoord

Goedemiddag, ik heb het voor u nagekeken en gezien dat er al via de reguliere mail een reactie door mijn collega is gegeven.
Daarom sluiten wij deze melding. Met vriendelijke Groet, Judith
Bcc customer care . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Lhobbelen