Klacht: teletekst

mfgo op 12 januari 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3,5 maand geen teletekst en ondertiteling door het verniewen van de kastjes ze zeggen steeds dat het wel word opgelost. ik ben heel erg doof en daarvoor gebruik ik de ondertiteling bij progamma s
wel elke maand 89 euro betalen maar niet oplossen ik ben er helemaal klaar mee.

Gewenste Oplossing:

als het opgelost word maar ik ben er bang voor dat dat niet gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer Alink, We vinden het zeer jammer om te horen dat u zoveel last ervaart vanwege de missende functies m.b.t. teletekst en ondertiteling en snappen de hierdoor ontstane frustratie in het uitstel van de toevoeging van deze functies. Momenteel staat de oplevering van deze functies gepland voor Q1 van dit jaar. We snappen dat dit niet bepaald een specifiek tijdsvak is, maar hopen u hier toch iets meer duidelijkheid mee te geven, en kennisgeving dat we hier zeker mee bezig zijn. Onze diepe excuses voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voor nu voldoende mee te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht mfgo

4 jaren geleden - dit probleem loopt nog steeds vanaf augustus 2019

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, De ontwikkeling heeft lang op zich laten wachten, mede doordat er stabiliteitsstoringen ontstonden bij het implementeren van deze functies. Onze welgemeende excuses hiervoor. Momenteel wordt eens per twee dagen een nieuwe zender toegevoegd aan de lijst waarop deze functies beschikbaar zijn. Hiervoor is gekozen zodat klanten spoedig gebruik kunnen maken van deze functies, zonder dat dit andere mogelijke storingen met zich meebrengt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Mike Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 20 juli 2020 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw/heer,

Het is inmiddels al weer een tijd geleden en er is hard gewerkt aan de ondertiteling. Ondertiteling op npo 3, rtl 5, WDR en rtl 7 werken inmiddels en de overige zenders worden 1 voor 1 getest en uitgerold met ondertiteling.

Als alles goed verloopt zal dit binnen een aantal weken voltooid zijn.

Ik hoop u hiermee tot dusver naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Leroy
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door mfgo