Klacht: telegraaf geeft cadeau weg????

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Bij de telegraaf van mijn moeder van 91 zat een bon voor een cadeau voor de abonnee. Je kan kiezen uit privé, autovisie, of vrouw glossy. Wat schetste mijn verbazing. De gekozen bladen zijn of alleen digitaal te lezen of je kunt kiezen uit bijv. 3 nrs privé en digitaal. Maar…..en nu komt het, je moet wel 1,95 verzendkosten betalen. Mijn moeder van 91 leest NIET digitaal. Ennnnne uhhhhh en cadeau is toch gratis, of zie ik dat verkeerd. Er zat nog een kaartje bij: een cadeau voor familie, vriend of buur. En ja hoor ook hier moet je 1,95 betalen als je een papieren versie van het blad wilt ontvangen.

Wat een prachtig zomer cadeau van De Telegraaf: maar niet heus. grrr

Wij zijn tevreden als mijn moeder de privé 3x in papieren versie krijgt toegestuurd, ZONDER bijbetaling van verzendkosten. Ook voor haar goede buur (in de 80) wil zij de glossy Vrouw ontvangen, en ook hier geldt hetzelfde GEEN verzendkosten.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Geachte heer Hondeman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met het aan uw moeder aangeboden cadeautje.

Wij kunnen helaas niets veranderen aan de verzendkosten. Indien zij de keuze maakt om deze via de post te ontvangen, komen hier nu eenmaal verzondkosten bij kijken. Zij zal eenmalig 1,95 betalen en ontvangt van ons drie bladen ter waarde van 7,80 euro.

Wij danken u voor het delen van uw mening. Dit geeft ons een zicht op hoe klanten onze cadeautjes ervaren en zullen wij dit daarom ook meenemen in de evaluatie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geonformeerd.

SA- De Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 20:28 geantwoord

Dit is geen oplossing. Mijn moeder zal geen gebruik maken van de telegraaf cadeaubon. Maar ze hebben wel gereageerd en dat is wel weer netjes. Volgende keer beter.

Alle klachten die gemeld zijn door Christa1960