Klacht: Telegraaf bezorgd met scooter

op 25 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Iedere morgen worden wij rond half 6 wakker van een scooter. Bij het bezorgen van de krant wordt de scooter netjes uit gezet maar na een paar huizen gedaan te hebben moet de scooter ook weer aangezet worden. Ik vind het niet fijn om iedere dag door een scooter wakker gemaakt te worden.

Wanneer de scooter niet meer gehoord wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 september 2016 om 14:59 geantwoord

Geachte heer van Weely,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geluidsoverlast te ervaren van de scooter van de bezorger.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben het verzoek ingediend bij de bezorger om de stopplek van de scooter af te wisselen zodat dit niet dagelijks voor uw huis zal zijn.

Wij hopen dat de overlast op deze manier verminderd.

Hartelijke groet,
MvS-De Telegraaf

Heeft op 15 oktober 2016 om 10:05 geantwoord

We hebben het even de tijd gegeven om te kijken of de geluidsoverlast minder zou worden. In plaats van iedere ochtend wakker te worden om half 6 worden we nu om de dag wakker. Ik vind het wonderlijk dat een krant akkoord kan gaan met een krantenbezorger met een scooter die in de ochtend, terwijl veel mensen nog liggen te slapen, zijn ronde doet!!

Nogmaals, ik vind het onacceptabel.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels1972