Mijn Klacht:
Telegraaf 10 dagen niet bezorgd
Gewenste Oplossing:
Als de Telegraaf wel weer wordt bezorgd
Bauke Algera op 19 april 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk
Goedemorgen, Volgens onze gegevens zijn uw meldingen reeds doorgegeven aan onze depothouder. Excuses voor het ongemak. Wij hebben u waardebonnen toegestuurd waarmee u de krant kunt afhalen indien er bezorgproblemen zijn. Er is een inspecteur ingeschakeld om de aard van...
Een klant heeft ervaren dat de Telegraaf gedurende tien dagen niet werd bezorgd. Na het indienen van de klacht is het probleem opgelost.
Telegraaf 10 dagen niet bezorgd
Als de Telegraaf wel weer wordt bezorgd
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 30 april 2014 om 09:44 geantwoord
Goedemorgen,
Volgens onze gegevens zijn uw meldingen reeds doorgegeven aan onze depothouder. Excuses voor het ongemak. Wij hebben u waardebonnen toegestuurd waarmee u de krant kunt afhalen indien er bezorgproblemen zijn.
Er is een inspecteur ingeschakeld om de aard van de bezorgproblemen te onderzoeken. Wij zijn hard bezig om de bezorging weer naar wens te laten verlopen.
Indien u vragen heeft, neemt u gerust contact op met onze klantenservice via 0888248242.
Vriendelijke groet,
De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM