Klacht: Telefoonverbinding verbroken

op 15 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zujuist dure customer care nummer gebeld. Eerst verkeerde, daar kon ik niet terecht met mijn vraag over de stofzuiger. Toen opnieuw gebeld: in de wacht. Plotseling werd de verbinding verbroken. Voor niets gebeld, maar wel kosten gemaakt en nog geen oplossing!

Gewenste Oplossing:

Als ik geholpen word zonder nogmaals zelf te moeten bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LMJT