Klacht: Telefoonummer niet tw vinden

Ms1 op 29 november 2021 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Telefoonnummer van oxxio is niet te vinden op hun site.word je door verwezen naar zo een stomme chatbot die je honderd vragen stelt waar je uiteindelijk nuks mee bereikt en alsje zo ver komt dat je een mede werker mag spreken zegt hij sorry er momenteel niemand beschikbaar waarom verbren jullie het telfoonummer voor jullie klanten het staaan niet op de termijn notas en alle brieven di3 ik heb gekregen belachelijk

Zichtbaar telefoonummer vemelden op de site onder contact

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste heer Said, Bedankt voor uw bericht omtrent de contactgegevens van Oxxio. Ik begrijp dat het frustrerend is als het niet lukt ons telefoonnummer te vinden. Wanneer u de chatbot gebruikt en aangeeft ik wil bellen toont de chatbot het telefoonnummer. De reden dat wij dit eerst filteren is om er voor te zorgen dat het onderwerp van uw vraag of klacht gefilterd wordt en bij de juiste afdeling terecht komt. Ook als het erg druk is, worden er dan alternatieve contactmanieren aangegeven zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Zie communicatie met ons telefoonnummer hieronder: Helemaal goed! Mijn collega's van de Service Crew staan telefonisch voor je klaar! 🐱‍🏍 Je bereikt ze doordeweeks tussen 9:00 - 16:00 uur via 088 - 895 5999 (je betaalt je gebruikelijke belkosten). Vriendelijke groet, Redmar, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ms1