Klacht: Telefoonterreur

op 04 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik wordt bijna iedere dag en soms meerdere keren per dag gebeld door de Staatsloterij, terwijl ik in het verleden meerdere keren heb aangegeven hier niet van gediend te zijn. Ik geef geeneens meer antwoord, ik druk ze weg. Ook sta ik met mijn vaste en mobiele nummer ingeschreven in het bel-me-niet register, dit houdt ze ook niet tegen.

Wanneer ik niet meer gebeld wordt!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 04 augustus 2016 om 13:17 geantwoord

Geachte mevrouw Burger,

Het is vervelend om te vernemen dat u telefonisch ongewenst benaderd wordt. Mijn excuses voor het ongemak. Bedrijven waar u klant bent mogen benaderen als u bent in geschreven bij het Bel-me-niet register, tenzij u bent ingeschreven bij het Recht-van-Verzet. Ik heb u nu aangemeld bij ons voor het Recht-van-Verzet. Hierdoor zal u niet meer telefonisch benaderd worden, houdt hierbij rekening met een verwerkingstijd van 4 weken. Ik hoop dat u geen ongewenste telefoontje meer krijgt.

Met vriendelijk groet,
Ingrid
Webcare team Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door mmcburger