Klacht: Telefoonscherm gebogen bij iphone 6s

op 09 oktober 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Sinds een week ben ik erachter gekomen dat mijn telefoon gebogen is. Aan de rechterzijkant staat ie krom, linkerzijkant lijkt ie gewoon recht te zijn. Ik heb contact opgezocht met t-mobile, waar ik deze telefoon gekocht heb (in december vorig jaar), je hebt dan 1 jaar garantie, hun vertelde mij dat dit niet onder de garantie valt en dat ik met mijn verzekeraar contact moest opnemen. Dat heb ik gedaan, ik heb een claim ingediend alleen is die afgekeurd en met andere woorden wordt er dus niks aan gedaan en blijft het probleem bij mij.
Zelf heb ik een verzekering bij t-mobile voor €10,- per maand voor val, stoot en waterschade. Dit is waarschijnlijk ook gebeurd met stoten of vallen, alleen wordt dat door niemand zo gezien, waar ik erg van baal.

Ik zou graag een oplossing willen zoeken met iemand die hier serieus mee omgaat. Dat er niks gedaan kan worden met dit probleem, vind ik eigenlijk echt heel erg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elinex7