Klacht: Telefoonkosten

op 15 februari 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Een bedrag gewonnen na de Toto. Dit wordt uiterlijk binnen drie werkdagen op mijn rekening gestort. Echter is dit niet gebeurd. Hiervoor heb ik telefonisch contact gezocht. Na tien minuten nog geen resultaat.

De volgende dag heb ik via de chat contact gezocht. Dit is beter verlopen, waarbij wordt gezocht om het gewonnen bedrag over te maken. Na het gesprek heb ik gevraagd naar een passende oplossing voor de gemaakte telefoonkosten. Dit werd niet gedaan.

Update vrijdag 16-2:
Gisteren is telefonisch contact geweest n.a.v. de chat. In dit geval gesproken met Johan (fictieve naam, die door Staatsloterij wordt toegepast), waarbij ik de betreffende medewerker sprak. Deze persoon gaf zijn echte naam prijs. Ik keek hiervan op.

Verder de afspraak zou ik 15.00 uur worden gebeld. Dit was 15.16 uur. Hiermee scoor je bij mij geen punten. We maken een afspraak. Daarnaast kreeg ik te horen dat er een badge kapot is, waarbij de prijs pas maandag of dinsdag op mijn rekening staat. Mijn eerste gedachte, de Staatsloterij wil rente innen over het gewonnen geld.

update 16-2 10:15 uur
De prijs staat op mijn bankrekening.

Een passende vergoeding van de gemaakte telefoonkosten.

Pas je afspraken/reglement aan. Geef een informatie dat de prijs later aanwezig is.
De klant moet zelf nu achter zijn geld aan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rens0710