Klacht: TELEFOONGIDS VERSCHIJN VOOR HET LAATST DIT JAAR

ALBERT VAN FAASSEN op 17 januari 2018 over Telefoongids in de categorie Uitgever

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

WE HEBBEN NU ALLEEN DE GIDS 2016/2017
WE HEBBEN BEGREPEN DAT ER NOG EEN GIDS VERSCHIJNT
EN WEL EIND 2018

ALS ER NAAR EEN GIDS IN DE TWEE JAAR VERSCHIJNT, WAAROM MOETEN WE DAN EENS PER JAAR DE EXTRA VERMELDING BETALEN?

Gewenste Oplossing:

ALS IK DE ONTERECHT IN REKENING GEBRACHTE BEDRAG VAN 20,00 EURO TERUGONTVANG

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoongids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoongids

Heeft op 16 april 2018 om 17:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Faassen,

Bedankt voor het telefonisch contact waarin ik wat uitleg kon geven. U geeft aan dat de gids eens per twee jaar wordt verspreid, dat klopt niet. De gids werd ieder jaar verspreid.

Overigens is 2018 inderdaad wel het laatste jaar dat deze wordt verspreid.

Als u de gids van 20172018 nog niet heeft kunt u die gratis aanvragen via https:www.dtg.nlklantenserviceextra-gids-particulier.

Ook kunt u de laatste gids, afhankelijk van uw regio in de loop van 2018 verwachten.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kees, De Telefoongids Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door