Klacht: Mijn mobiele privenummer

Monique Koning Sjouw op 24 mei 2018 over Telefoongids in de categorie Uitgever

Er staat al jaren mijn prive mobiele nummer bij onze zakelijke naam vermeld in het telefoonboek. Hier ben ik al jaren over bezig met hen, en wordt van kastje naar de muur gestuurd. Ik had hen dit nummer gegeven, alleen als contactnr. maar NIET om het te vermelden bij ons zakennummer !
Ik vind dit heel vervelend en het lijkt niet op te lossen zijn.

Wanneer ik niet meer gebeld wordt op mijn privenummer als ze de zaak moeten hebben, en schadevergoeding van de telefoongids, ZIJ hebben tenslotte mijn nummer in hun boek gezet.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoongids over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telefoongids in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telefoongids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telefoongids

Heeft op 31 mei 2018 om 15:42 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Koning-Sjouw,

Vanmiddag heb ik gesproken met de heer Koning.
Ik heb de vermeldingen met hem doorgenomen, op dit moment staan alle gegevens correct. U kunt dit verifieren door het bedrijf op te zoeken op www.detelefoongids.nl

Dat is daarmee ook de garantie dat het 06-nummer niet wordt geplaatst in de fysieke gids die vanaf ongeveer augustus verspreid zal worden.

Ook in 2017 hebben wij geen 06-nummer van u gepubliceerd onder de bedrijfsvermelding.

Van een schadevergoeding zal het dus niet komen.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kees
DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door