Klacht: Telefoonaansluiting op bovenverdieping

op 31 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een telefoonaansluiting en de Tele2 modem op de eerste verdieping en mijn tv staat beneden. Ik maak gebruik van de Tele2 verbindingsset zodat ik geen kabel van boven naar beneden heb lopen. Echter heb ik vaak storingen tijdens het tv kijken zoals een stilstaand beeld.
Nadat er een KPN monteur is langsgeweest in opdracht van Tele2 gaf hij het advies dat er een telefoonaansluiting op de begane grond gerealiseerd dient te worden als ik van de storing af wil.
Tele2 beweert dat ze KPN hier niet voor kunnen aansturen.

Ik heb op advies ook mijn internetsnelheid verhoogd zodat de verbindingsset beter zou werken volgens Tele2. Daar zit ik dan met mijn 50 euro kostende verbindingsset die het niet eens fatsoenlijk doet. Tele2 adviseerde mij om zelf de telefoonaansluiting te laten maken door op mijnaansluiting.nl te kijken.

Is het niet zo dat Tele2 hiervoor moet zorgen zodat ik door het hele huis alsnog tv kan kijken met de verbindingsset?

Het lijkt met een fatsoenlijke service voor een klant die al zo lang bij jullie zit dat Tele2 zorg draagt voor een telefoonaansluiting op de begane grond zodat ik alsnog gebruik kan blijven maken van de Tele2 verbindingsset.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aimadm