Mijn Klacht:
Mijn telefoon zou gemaakt worden. Die ben ik nu al 2 weken kwijt.. ik kon opgeven wanneer hij bezorgd zou worden. ik zat vandaag dus te wachten van 8 tot 11. Dus om tien over 11 Dacht ik…. ik ga maar eens bellen.. eerst werd ik al 2 keer verkeerd doorverbonden na 2 medewerksters te hebben gesproken. 1 van hun vertelde dus dat mijn telefoon niet in het pakket zat maar een andere telefoon. De verzending was dus geannuleerd zonder mij wat te laten weten. Dus ik heb 3 uur zitten wachten voor niets. En heb meer als 30 minuten met jullie lijn moeten bellen.. wat me klauwen met geld kost. Ik hoop hiervoor het geld terug te krijgen. Nu weet ik niet wanneer mijn telefoon opgestuurd wordt. Ik ga die lijn niet meer bellen… Want ben echt boos . Ik betaal de duurste verzekering en je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Je wordt niet terug gebeld niets als heb je een medewerker aan de lijn….. hoop wat te horen want ik wil me telefoon terug. En vind het belachelijk dat je 45 cent per minuut betaald. En dan wordt je uit die lijn gegooid kan je weer bellen… terwijl ik niet eens gemaild ben dat mijn telefoon niet geleverd wordt… mijn telefoon nummer 0621273311 postcode 3068 jk huisnummer 750
Gewenste Oplossing:
Wanneer Ik Wat Hoor Van jullie
