Klacht: telefoon zou opgestuurd worden

op 15 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn telefoon zou gemaakt worden. Die ben ik nu al 2 weken kwijt.. ik kon opgeven wanneer hij bezorgd zou worden. ik zat vandaag dus te wachten van 8 tot 11. Dus om tien over 11 Dacht ik…. ik ga maar eens bellen.. eerst werd ik al 2 keer verkeerd doorverbonden na 2 medewerksters te hebben gesproken. 1 van hun vertelde dus dat mijn telefoon niet in het pakket zat maar een andere telefoon. De verzending was dus geannuleerd zonder mij wat te laten weten. Dus ik heb 3 uur zitten wachten voor niets. En heb meer als 30 minuten met jullie lijn moeten bellen.. wat me klauwen met geld kost. Ik hoop hiervoor het geld terug te krijgen. Nu weet ik niet wanneer mijn telefoon opgestuurd wordt. Ik ga die lijn niet meer bellen… Want ben echt boos . Ik betaal de duurste verzekering en je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Je wordt niet terug gebeld niets als heb je een medewerker aan de lijn….. hoop wat te horen want ik wil me telefoon terug. En vind het belachelijk dat je 45 cent per minuut betaald. En dan wordt je uit die lijn gegooid kan je weer bellen… terwijl ik niet eens gemaild ben dat mijn telefoon niet geleverd wordt… mijn telefoon nummer 0621273311 postcode 3068 jk huisnummer 750

Wanneer Ik Wat Hoor Van jullie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:46 geantwoord

Geachte mevr. Ardon,

Bedankt voor uw bericht en gegevens. Allereerst onze excuses! uit controle van uw gegevens zie ik dat er meermaals intern contact is geweest over uw leentoestel. Zij lijken er inderdaad in te hebben gefaald, u te contacteren en op tijd te informeren. Dit is uiteraard niet de service waar wij voor willen staan! We zijn dan ook hard aan het werk om de klantenbelevenis te optimaliseren.

Normaliter berichten de collega’s van de klantenservice de klanten wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan. Ik heb uw klacht dan ook doorgezet naar de leidinggevende zodat de verantwoordelijke hierop aangesproken kan worden.

Ik begrijp dat u een compensatie wenst voor de gemaakte telefoonkosten, echter kunnen wij u deze niet bieden. Wij zijn per e-mail en Social Media kosteloos te bereiken.

Verder zie ik in de notities terug dat u ben doorverwezen naar onze collega's van Dynafix om navraag te doen over het feit wanneer u uw toestel weer terug zou krijgen. Ik zie dat zij dit verder hebben opgepakt en 19-7-2016 de afspraak is voltooid.

Onze welgemeende excuses nogmaals voor al het ongemak!

Kira WeCare
Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door tahneeardon