Klacht: telefoon wordt na wachttijd opgehangen, levertijd bestelling

op 02 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

na ca 10 min in de wacht te hebben gezeten, was ik aan de beurt, werd telefoon opgehangen,

ik belde om te informeren naar de levertijd van de zondag j.l. bestelde kousen

het gaat om bestelling 201364509 dd 29 mei 2016

als de bestelling uiterlijk morgen wordt afgeleverd, en er geen hoog bedrag van mijn rekening voor het wachten aan de telefoon wordt afgeschreven

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:08 geantwoord

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.
De status van uw bestelling is: voltooid.
Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u uw bestelling ontvangen? Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft u uw bestelling tot op heden niet ontvangen? Zou u nog twee werkdagen kunnen wachten op het aflever-moment van het verzendbedrijf?

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog niet ontvangen? Neem contact op met ons!

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door HvdOetelaar
x