Klacht: Telefoon was al vrij kort erna niet werkend

op 15 juli 2021 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Telefoon in Oktober ontvangen van Belsimpel. Na een korte tijd kreeg ik al problemen met mijn netwerk. Meerdere malen technische dienst gebeld. Plotseling van de een op de andere dag begon mijn telefoon weer te werken. 2 maand geleden weer hetzelfde probleem, telefoon opgestuurd. Krijg een rekening van 500 euro, ik weet 100 procent dat ik niks met die telefoon gedaan heb! Ik kom van mijn oude vertrouwde provider, ik heb wel eens mijn telefoon laten vallen dat het scherm kapot was. Altijd netjes betaald, omdat ik wist dat het mijn fout was. Sinds ik bij jullie ben heb ik alleen nog maar frustratie!!! Ik betaal al maanden voor een telefoon wat niet eens werkt, en nu kan ik ook nog een rekening betalen terwijl ik zeker weet dat ik er niks mee gedaan heb. Net gebeld, ze willen 50 euro vergoeden als service. Dat neemt het hele probleem niet weg. 450 euro is nog steeds veel geld terwijl mn telefoon vanaf t begin al niet werkte. Gelijk overstappen kan ook niet. Het lijkt wel oplichterij!!!!

Ik wil mijn telefoon terug zonder zo’n dikke rekening te moeten betalen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 15 juli 2021 om 14:10 geantwoord

Beste MichelleB94,

Ik zie dat je twee klachten op klacht.nl hebt geplaatst over jouw bestelling met referentienummer 3544849190. Omdat het om hetzelfde ordernummer gaat sluit ik één van deze klachten, deze hoeven namelijk niet beide in behandeling worden genomen. Mocht je hier vragen over hebben dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice!

Belsimpel

Alle klachten die gemeld zijn door MichelleB94