Klacht: Telefoon wachtijd

op 14 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 februari 2018 om 13:35 geantwoord

Beste Enes Yazir,

Hartelijk dank voor uw melding.

We vinden het heel vervelend dat de klantenservice van Extra@Home op het betreffende moment minder bereikbaar was. Onze excuses voor het ongemak.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice.

Bericht van Extra@home

6 dagen geleden - Beste Enes Yazir, Hartelijk dank voor uw reactie. Het onderstaande gegeven is een procedure die we met onze opdrachtgevers hebben afgesproken: Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Enesbaba