Klacht: Telefoon van chauffeur tijdens rijden

op 20 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zat vandaag op de bus van maaspoort naar Den bosch station nummer 7 van 07:03 uur. En de chauffeur zat op zijn telefoon tijdens het rijden. Ik merk steeds vaker dat het gebeurd en vind het best onprofessioneel. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen inverband met veiligheid.

Gewenste Oplossing:

Als ik zie dat de chauffeurs gewoon op de weg letten inplaats van hun telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 maart 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Luukvb,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat chauffeurs onderweg een telefoon gebruiken. Ik stuur je signaal hierover door naar de regio, zodat dit besproken kan worden.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Luukvb