Klacht: Telefoon terug na reparatie maar half gemaakt

op 25 september 2017 over Geeksquad in de categorie Verzekering

Vorige week zondag mijn telefoon laten vallen met uitgaan, afgelopen woensdag voor reparatie teruggebracht naar phonehouse, die hem opsturen. Naar geeksquad, telefoon van voor en achter beschadigd door de val er hebben ook mensen overheen gelopen, dus scherm en achterzijde goed beschadigd, vandaag me telefoon opgehaald ik denk lekker snel, maar hebben ze alleen het scherm gemaakt want ze zeggen de achterkant is cosmetische schade, wat een flauwekul zei ik, maar na 15 minuten bellen zeggen ze ja sorry meneer we kunnen niks doen wij vinden het cosmetisch?
Dus heb nu 60euro eigen risico betaald en ik betaal 60 euro per 3 maanden en krijg een half gemaakt toestel terug en wat denk je nu?
Kom ik er achter dat me achterfrontje niet dezelfde is als toen ik hem opstuurde , en dat ontkennen ze , want er zaten 3 dikke krassen op me achterkant die nu in een keer weg zijn maar de dikke schaafschade zit er nog,
Dus nu heb ik een telefoon die half gemaakt is en daar dus jaarlijks 240 euro voor betaal en 60 euro per keer eigen risico voor een verzekering die het klaarblijkelijk niet goed afhandeld bedankt GEEKSQUAD maar val/stoot/waterschade maken jullie dus half ik zeg mijn contract op

Ik ben tevreden als ik alsnog geholpen wordt deze klacht te maken en dus me telefoon te vernieuwen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geeksquad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geeksquad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Paffendorf