Klacht: Telefoon s7

op 15 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds april dit jaar heb ik de s7.. en sinds die tijd heb ik alleen maar problemen met mijn telefoon.
Heb hem al 3x opgestuurd naar jullie voor reparatie en nog steeds dezelfde klachten! Vorige week gebeld met jullie en gevraagd wat jullie voor oplossing hebben hiervoor. Mij werd verteld dat ik wederom WEER mijn telefoon moet opsturen.
Jullie begrijpen mij misschien wel dat ik het goed zat ben nu! Ik betaal elke maand veel geld voor deze telefoon maar als ik dan een telefoon krijg die niet na behoren werkt dan het jullie plicht om daarvoor naar een oplossing te zoeken! En mij niet elke week mijn telefoon op te laten sturen wat toch niet helpt!
Wat gaan we hieraan doen?
Mvg patricia
Referentie nummer is: 2812181882

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een andere telefoon krijg die WEL na behoren werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia nuijten