Klacht: telefoon reparatie

op 25 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik ben door 3 werknemers van de samsung service store verkeerd geïnformeerd waardoor ik nu 50,82 euro aan retourkosten van mijn telefoon moet betalen wat ongerapereerde terug gestuurd word, want ik heb van de werknemers begrepen dat het 200 euro zou kosten en het bleek meer dan 300 euro te zijn voor een reparatie van een scherm. 1 van die werknemers had ik gesproken in de samsung experiencestore in Eindhoven. De 2 anderen waren klantensrvice. Ik had expres van te voren de werknemers gevraagd hoeveel het kost en of ik een garantie kreeg voordat ik mijn telefoon opstuurde. De samsung klantenservice heb ik hierover gesproken maar ze zeggen dat ik de kosten zelf moet betalen omdat het onderzoekskosten zijn. Ik heb verteld dat ik mijn telefoon überhaupt niet zou laten opsturen als ik van de verhoogde prijs en de garantie info wist. De mederwerkster wist hier niks mee te doen. Het werd een discussie waarvan de medewerkster steeds op hetzelfde terug kwam. Ik vind dat samsung geen enkel emphatie heeft en ze geven het schuld niet toe. Door hun ben ik ong 1 week lang zonder toestel geweest en ik heb 50,82 euro betaald voor iets wat nooit zou gebeuren als ik correct geïnformeerd was.

Ik wil graag de 50,82 euro weer vergoed krijgen en een verontschuldiging van samsung.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ayni