Klacht: telefoon ophalen

op 09 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben mijn telefoon kwijt geraakt in de bus en nu had ik een melding gemaakt hij was gevonden en ik kon hem vandaag ophalen tot 5 uur in alblasserdam nieuwlandparc wij arriveren daar rond 16:40 en er is niemand meer te vinden wij hebben nu een half uur gereden om daar optijd te komen en ik heb nu nog niets
Ik vind het een beetje vreemd als het tot 5 uur open zou moeten zijn er niemand meer te vinden is ik zou graag meer informatie willen

Gewenste Oplossing:

Nergens altijd te laat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Sven, Excuses voor de verlate reactie. We zijn inmiddels twee dagen verder. Heb je, je telefoon alweer in bezit inmiddels? Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 mei 2016 om 07:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sven,

Excuses voor de verlate reactie. We zijn inmiddels twee dagen verder. Heb je, je telefoon alweer in bezit inmiddels?

Aangezien we geen antwoord meer op deze vraag hebben ontvangen ga ik ervan uit dat dit probleem inmiddels opgelost is. Deze klacht/vraag wordt om die reden afgesloten.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door svenvandam111