Klacht: Telefoon niet nagekeken op hack

op 27 april 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

1 april laat in de avond wou ik mijn whatsapp status veranderen. Ik kon het niet, want iets nam het over. Er verscheen een tekst. Kijk naar heleuheleu jij ik? Onzin status! Ik heb de politie gelijk gebeld en wou aangifte doen voor hacken. Kon niet, want ik moet zelf met bewijzen komen. Ze zeiden me dat mijn provider het moest controleren. Ik heb ook een melding gemaakt van het gehack vanwege mijn situatie: zie politie zeer nalatig.
Ik heb met telfort via fb benaderd en heb ze de situatie uitgelegd. Iemand zei me dat ik nar de telfort winkel moest gaan in Breda. Ik vroeg of een kpn winkel ook goed was. Dat was goed. Ik ben gegaan in Etten-Leur. Kpn winkel zei me dat telfort van hun is en meer niet. Dat ze verder niks met telfort te maken hebben. Dus ok, ik ben naar de telfort winkel gegaan in Breda. Dat doen we niet zeggen ze. En die meneer vond het raar dat telfort zei dat ik naar een telfort winkel moest gaan. Een van jullie is niet eerlijk.
25-04-2016 ben ik op mijn mail gegaan. Ik ga het hebben over 1 en dezelfde email. In alle email was de email geopend. In de spam niet. Raar he. Ik heb een screenshot gemaakt hiervan.
Vandaag bij het typen ook allemaal raar. Dan weer hoofdletters. Dan weer cijfers. Ik heb heel goed gekeken toen ik aan het typen was. Het lag niet aan mij. Want normaal gsproken wanneer ik typ, zie je letters verschijnen zeg maar. En eventueel cijfers. Toen die gek persoon mijn status heeft veranderd zag ik dat dus niet. En vandaag dus ook niet.
Dit moet stoppen. Ik heb geen geld om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Die telefoon heeft me 155 euro gekost. En is een paar weken oud. Dit is mijn leven. Mijn privacy. Niemand heeft het recht om wat dan ook te installeren op mijn telefoon om in de gaten te houden wat ik zoek, met wie ik contact heb, wat mijn mails zijn. Fb. Alles. Niemand mag mijn privacy schenden! Het is van MIJ!

Ik ben pas tevreden wanneer mijn telefoon wordt onderzocht op hacken. En ook mijn simkaart want je kan een simkaart klonen en hacken en zo. En de politie zegt dat jullie het kunnen. En bij jullie ben ik op het juiste adres. Wanneer blijkt dat mijn telefoon is gehackt, wil ik weten naar wie het wordt gestuurd. Dat moet te achterhalen zijn. Weet ik wie me heeft gehackt, dan weet ik dus voor 100% wie sinds december mijn huis binnenkomt zonder mijn toestemming en wie me verkracht. Ik ben deze misselijkmakend vent meer dan zat.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje1988