Klacht: telefoon naar verkeerd retouradres gestuurd

op 06 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon naar verkeerd retouradres gestuurd.
Moest naar Mobiel.nl gestuurd. worden maar is naar Tele 2 gestuurd.
Het betreft een annulering van een abonnement dat door Tele 2 word verstrekt.
Omdat het toestel onvindbaar blijkt te zijn bij Tele2 kan het uiteraard niet geannuleerd worden door mobiel.nl
Tele 2 geeft al een maand de status word verwerkt aan.
Hoe moeilijk kan het zijn een telefoon terug te sturen die verkeerd is bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als Tele 2 de betreffende telefoon retour stuurt....of naar mobiel.nl stuurt....zodat ik het abonnement kan annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ML Welzen