Klacht: telefoon kopen

op 10 mei 2020 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Zaterdag 9 mei gingen mijn vrouw en ik naar Tilburg fietsen, het weer was goed en ik zei gaan we naar Belsimpel en krijg je een nieuwe telefoon voor moederdag. Oo wat lief zei ze. Daar aangekomen en we elkaar begroet hadden zei ik, mijn vrouw krijgt van mij een nieuwe telefoon maar ik weet niet welke. Ik had wel op internet gekeken en daar kwam voor mij de samsung A10 boven( ze heeft nu een samsung J3 2016 in 2017 bij belsimpel gekocht). Gelijk zei die jongeman van kun je beter de A40 pakken met 64 gb. Ik zei, maar ze doet er niet zoveel mee en ze heeft nu een samsung j3 2016 met 8 gb dus de A10 is al 4x zoveel. De jongeman was goed chagrijnig en bleef maar de A40 aan prijzen van, ja maar, ja maar. Mijn vrouw en ik zijn toen naar Ritel gegaan en hetzelfde uitgelegd. De jongeman daar zei , dan heb je aan 32 gb genoeg. We hebben hem daar niet gekocht en teruggegaan naar belsimpel omdat wij daar meerdere telefoons hebben gekocht en altijd zeer goed zijn geholpen. Maar vandaag spande de kroon. Ik zei tegen de jongeman doe maar de A10 een hoesje, gelijk vroeg ik of alles van de oude naar de nieuwe overgezet kon worden,( was altijd goed gegaan als wij een telefoon kochten). Dat kan zei hij maar dan moet u een nieuwe afspraak maken. Wij hebben verscheidene telefoons bij Belsimpel gekocht maar zijn altijd gelijk geholpen, er stond nl. niemand in de winkel. Ook vroeg hij welke provider hebt u, ik zei simpel en dat stond hem ook al niet aan volgens mij. Ben al jaren klant van simpel en nooit geen trammelant gehad.Ben verscheidene keren bij Belsimpel geweest en altijd goed geholpen, maar vandaag, zelfs mijn vrouw verschrok ervan.
Wij zijn man en vrouw van 67 en 63 jaar en hebben niet zoveel verstand van telefoons als de jonge garde maar willen wel goed voorgelicht worden met een glimlach

Fam. Rokven

Goede voorlichting geven en niet zo chagrijnig tegen oudere mensen

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 13 mei 2020 om 16:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]