Klacht: Telefoon kapotter terugsturen dan dat hij was

op 17 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn camera van mijn telefoon was helaas kapot gegaan (de mobiel werkte verder nog prima), dus heb ik hem opgestuurd naar Telfort ter reparatie. Vervolgens krijg ik mijn telefoon terug, maar werkt hij niet meer! Hij is hierna opnieuw opgestuurd en weer retour gekomen. Helaas nog steeds kapot! Ik ben naar de Telfort winkel gegaan hoe we dit kunnen oplossen, alleen werd ik in de winkel beschuldigd dat mijn mobiel al op een eerder moment bij een externe partij open is geweest. Dit is echter niet het geval! Hierbij heb ik gevraagd hoe we dit konden oplossen, maar de werknemer gaf aan dat hij geen ja/nee spel met mij wilde spelen. Wat vervolgens resulteert dat mijn mobiel nog steeds kapot bij de Telfort winkel ligt. Ik ben zeer teleurgesteld in de service die Telfort heeft geboden!

Ik zou graag vanuit Telfort een nieuwe mobiel ontvangen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door s.giesen