Klacht: telefoon J5

op 29 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds oktober 2016 zijn mijn vrouw en ik in het bezit van een Samsung J5.
Het eerste half jaar werkte het toestel naar tevredenheid, maar daarna kregen we regelmatig de meldingen 1 opslag ruimte vol, 2 apps kunnen niet worden geupload en de 3 app kan de galerij niet openen.
Wat we ook proberen niets helpt. In 1 van de 2 toestellen is door Dynafix
een nieuw moederbord geplaatst, maar helaas ook dit werkt niet.
Wat is hieraan te doen en wat denkt Samsung voor ons te kunnen betekenen.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als het probleem is opgelost of met 2 nieuwe toestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Jegerings