Klacht: telefoon graag zonder mailbox

op 20 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 24 juli 2012 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Tele2 betreurt het dat de klant problemen heeft met zijn voicemail. Klanten kunnen zelf hun voicemail instellen en aan- en uitzetten. De klant kan hiervoor de volgende handleiding gebruiken: https://consumer.tele2.nl/smedia/livepresence/pdf/Manual_voicemail_Vaste_Telefonie_studio_1.pdf Wanneer de klant er met de handleiding niet uit komt kan de klant ook terecht op ons forum: https://forum.tele2.nl/ Daar zijn forumleden en medewerkers actief die kunnen helpen hierbij.

Alle klachten die gemeld zijn door juweel17