Klacht: telefoon die dezelfde ernstige klachten blijft geven, zelfs na 3x terugsturen

op 24 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mobiel geeft vanaf het begin klachten zoals: uitvallen, vastlopen zodat je batterij eruit moet halen, zwart scherm of heel licht waardoor je niets meer ziet, bij bellen steeds verbroken of klinkt alsof iemand onder water praat, apps die vastlopen/niet meer werken, WhattsApp die geen geluid geeft bij een bericht. Telefoon inmiddels 3 x opgestuurd en 2 x naar fabrieksinstellingen, vele telefoontjes, dus deze telefoon heeft me al heel veel geld, tijd en frustratie gekost. En wat zegt tele2, wij kunnen niets doen voor u, dat beslist de reparatie afdeling. Dit is een andere, dus zal ik de telefoon wéér moeten opsturen, wéér aantal weken kwijt, weer alles erop zetten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een goedwerkende telefoon en dat betekent een nieuwe telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madeleif
x