Klacht: Telefoon beschadigd

op 11 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 1 april abonnement bij Tele2 afgesloten ging om telefonie + nieuw toestel. Toestel is bij levering beschadigd geleverd! Direct verzekerd terug gestuurd zoals mij was verteld door een medewerker van de klantenservice. Hij vertelde mij ook dat ik binnen drie weken een nieuw toestel zou ontvangen. Dit is nu al vijf weken geleden en nog steeds niets ontvangen noch door iemand van Tele2 gebeld. Sterker nog, ik zelf heb wel meer dan tien keer gebeld, omdat ik nog steeds niets te horen kreeg. Ook is er een aantal keren beloofd om mij terug te bellen boor wat info? maar dat is helaas nooit gebeurd. Er word telkens van mij gevraagd om geduld te hebben en te wachten, want \”men is er druk mee bezig\”. Telkens is er een ander afdeling met mijn zaak bezig. Ik heb waarschijnlijk elk afdeling en collega gesproken en ben niets opgeschoten.
Ik weet mij geen raad meer.

Dit is allemaal buiten mijn fout om! Ik kreeg een beschadigd telefoon thuis gestuurd en daarbij moet ik, als bonus, wekelijks de klantenservice bellen. Please, help!

Mijn telefoon ontvangen waar ik voor heb betaald.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Farahelf