Klacht: telefoon

op 07 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb in december een nieuwe LG telefoon gekregen. mijn abonnement werd daarmee meteen verlengd voor 2 jaar. De LG blijkt helemaal niet te werken zo als het hoort. Telefoon is al een keer ter reparatie aangeboden maar dit heeft niets uitgehaald.
Ik heb aangegeven dat ik een andere telefoon wil maar ik moet hem weer ter reparatie opsturen. Ik vind dit niet kloppen. Ik heb op 5 juli 2012 om 18.45 uur gesproken met * van tele2 en deze meneer wilde niets. Stuur de telefoon maar op werd er gezegd en tele2 kan er niks aan doen, de telefoon is van LG en u heeft toch nog garantie, de telefoon werkt niet zo als het hoort, ook niet na reparatie. Tele2 wil mij hierin niet tegemoet komen.

Ik zou tevreden zijn met een andere telefoon. en duidelijkheid omtrent mijn abonnement. Het liefst stop ik met tele2 maar ik weet dat dit niet kan.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 12 juli 2012 om 12:11 geantwoord

Wij betreuren het dat het toestel van de klant niet naar tevredenheid werkt. Volgens onze gegevens heeft de klant hierover al contact gehad met de klantenservice. Het toestel kan opnieuw ter reparatie aangeboden worden voor een onderzoek en een passende oplossing. Indien de klant hier nog vragen over heeft kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice hebben we de mogelijkheid om dit te bespreken en om verdere uitleg te geven over de reparatieservice.

Alle klachten die gemeld zijn door dymphiena