Klacht: Telefonische beantwoording

op 23 februari 2018 over Sanoma in de categorie Media

Goedemiddag,

Zojuist wil ik na jaren lidmaatschap van een het blad Linda, mijn opzegging telefonisch doorgeven. Na lang wachten en intoetsten van postcode, huisnummer kreeg ik uw medewerker “Jorrik”aan de lijn. De wijze waarop deze jongeman cliënten te woord staat vind ik echt niet kunnen. De medewerker spreekt cliënten met “je” aan en zucht en steunt als hij door heeft dat het een abonnement beëindiging betreft. Alles lijkt te veel moeite. Als ik meneer aanspreek op het feit dat hij mij gewoon netjes met u mag aanspreken, laat hem dat koud en gaat rustig door met mij “je” aan te spreken. De opzegging wilde hij eind juli 2018 in laten gaan, waarop ik stelde dat ik 1 maand opzeg termijn had, kwam er opnieuw een zucht en de vermelding, oh…nou dan doen we dat maar. De wijze waarop deze medewerkers mensen/cliënten te woord staat zou u als bedrijf echt niet moeten willen. Ook op de vraag of ik iemand anders aan de lijn zou kunnen krijgen die wel klantgericht bezig is, kreeg ik niet voor elkaar, hij weigerde in eerste instantie hier moeite voor te doen, want dat ging toch niet lukken. Meneer liet mij in uiteindelijk toch in de wacht staan en na een aantal minuten wachten kwam hij doodleuk met de mededeling dat iemand anders aan de lijn krijgen niet ging lukken. Wat moet je dan als cliënt? Je kunt geen kant op. Natuurlijk is het voor u als bedrijf niet leuk als er een opzegging beëindigd wordt maar op deze wijze zal ik niet nog eens een lidmaatschap aangaan wat via uw bedrijf loopt. Ik wilde u hier toch van op de hoogte brengen.

Dat u hier serieus ook iets mee doet, richting deze meneer. Ik kan dit uiteraard niet controleren maar ik gun het u als bedrijf dat u dit soort medewerkers niet in dienst zou moeten nemen en dat u dit zeker cliënten gaat kosten!

Mariska Gouwenberg

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 22 maart 2018 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw Gouwenberg,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw M. Gouwenberg