Klacht: Telefonische aanbiedingen buiten het bel me niet register

op 12 februari 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Beste
Ik vind het zeer irritant dat ik alsnog gebeld wordt door bedrijven waar ik me ooit heb ingeschreven als klant. Zij mogen mij ,volgens hun, bellen buiten het bel me niet register. Ze wijzen me op het recht van verzet maar desondanks ik me daarvoor heb aangemeld, blijf ik lastig gevallen worden door bedrijven welke me iets willen verkopen. Zels na 21 uur wordt ik gebeld. Ik weet niet wat ik hier aan kan doen. Ik vind het inbreuk maken op mijn privacy. Deze bedrijven hebben dus zichzelf het recht gegeven om mijn gegevens te gebruiken voor hun eigen verkoop doeleinden.

Er zou een wet moeten komen waarin er een nationale website is als 1 orgaan voor deze manier van verkopen.
Dat je hier op aan kan geven wat je niet en wel wilt qua verkoop en benadering. Nu kunnen bedrijven buiten de bestaande regels om contact met je zoeken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wolting