Klacht: Telefonisch niet bereikbaar

Heide-Bosman op 10 april 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.s.
Bij deze ben ik teleurgesteld,hoe men met klanten telefonisch omgaat.
De eerste keer mobiel gebeld ruim 20 minuten in de wacht,gewone telefoon 8,16 in de wacht,mobieletelefoon weer. 5.06 in de wacht,weer de huistelefoon gebruikt,6min in de wacht, een schande,
De koelkast en de inbouwkast is geleverd ,maar de pootjes zitten er niet bij wel betaald,morgen wil men de kast in elkaar zetten.,Hoe nu verder,ik bellen EN bellen, Utrecht gebeld,die verbinden me door hetzelfde verhaal.U WORDT DOOR VERBONDEN MET EEN MEDEWERKER,MAAR NIET VERTELD WELK UUR OF DAG,een schande koop je een keuken etc…maar de telefonische Hulp is schande,Bij wieken ik detelefoonkosten declareren

FAM ,A,HEIDE
EDESTRAAT 12
1324KA Almere

Gewenste Oplossing:

Niet dus!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - zie het bovenstaande bericht tot vanavond 20.00 geprobeerd ,schande!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door