Klacht: Telefonisch contact

op 20 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Wij ontvangen post van t-mobile voor de vorige bewoner. Deze hebben wij meerdere malen teruggestuurd en ik ben nu aan het bellen om dit op te lossen. T-mobile is heel slecht bereikbaar. Ik heb na een ontzettend lang menu maar wat gekozen om maar in gesprek te komen met een medewerker. Die verbond mij door, nu hang ik alweer heel lang aan de lijn.
Maar het keuzemenu is heel onduidelijk en heel klantonvriendelijk. De medewerker die ik zojuist heb gesproken gaf dit ook aan dat hij dat vaker hoort. Op de site zorgen ze ervoor dat er geen gegevens te vinden zijn, want je moet eerst vragen beantwoorden. Ik kan mij in geen van de opties vinden, dus kom gewoon niet in contact met t-mobile. Vervolgens in het keuzemenu precies hetzelfde gezeur. Waarom zo’n ontzettend lang keuzemenu met géén optie voor niet-klanten met een vraag of overige vragen.
Ik probeer nog steeds in contact te komen met t-mobile. Dit is tot op heden nog niet gelukt.

Wanneer het keuzemenu klantvriendelijker gemaakt wordt en het makkelijker wordt om te bellen of contact op te nemen met t-mobile over andere dingen dan die genoemd worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijkedw